رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک

داشتن یک چمن با کیفیت حق  فوتبالیست‌های جاسکی است



مسابقات لیگ فوتبال جوانان شهرستان جاسک که از یک ماه پیش با شرکت پنج تیم زیر نظر هئیت فوتبال و همکاری اداره ورزش و جوانان در زمین چمن استادیوم ورزشی شهید لشکری جاسک آغاز شده بود با قهرمانی تیم طوفان بونجی به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، دیدار فینال این مسابقات بین دوتیم طوفان بونجی و ایثارگران با قضاوت حسن بازرگان، مهرداد بابیران و نوید  باستان  برگزار شد که در این بازی تیم طوفان بونجی با نتیجه شش بر صفر تیم  ایثارگران را شکست  داد و قهرمان لیگ جوانان شهرستان جاسک شد. تیم های ایثارگران و امید شهرداری یکبنی  مقام های دوم و سوم این  را به دست آوردند.


در مراسم اهدا جوایز این مسابقات عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک،  احمد ارجمند رئیس هیئت فوتبال جاسک حسین روشنی مسول کمیته انضباطی هئیت ، افشین احمدی مسول کمیته داوران هئیت فوتبال و جمعی از پیشکسوتان ورزش  حضور داشتند و جوایز تیم های برتر را اهدا کردند. 


از سوی مسوولان  برگزاری این مسابقات حسین احمدی از تیم ایثارگران به عنوان  بهترین بازیکن و شایان طاهری از تیم طوفان بونجی با ۱۵ گل زده به عنوان بهترین گلزن این دوره از مسابقات معرفی شدند.  افشین احمدی،  احمد سعادتی،  محمد بادسار،  منصور رنجبری، جهانگیر دریایی ،  رامین باسی و  احمد ارجمند  در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند. عبدالمجید مرادی در مراسم اختتامیه و اهدا جوایز این مسابقات گفت.  تشکر می کنم از رئیس واعضای هئیت فوتبال جاسک و مسول اجرایی و داوران و همکاری مربیان تیم های شرکت کننده که تلاش کردند زمینه پر کردن اوقات فراغت جوانان را فراهم کردند.


مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک بیان داشت :   از مسولین استان و شهرستان در خواست دارم در خصوص تعویض چمن استادیوم ورزشی شهید لشکری جاسک همکاری و اقدام کنند. چمن این ورزشگاه کیفیت خود را از دست داده است و چندین  بار در این خصوص با  متولیان ورزش استان مکاتبه کرده ایم  و تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.


وی گفت: شهرستان جاسک به عنوان پایتخت طلایی مکران زمین چمن با کیفیتی ندارد و زیبنده نیست شهرستان مستعد جاسک زمین چمنش به این شکل بدون کیفیت باشد و ورزشکاران در حین برگزاری مسابقات مصدوم شوند. 


متولی ورزش جاسک بیان داشت: اهل شعار و تعارف نیستم اگر مسولین ورزش استان نسبت به تعویض چمن ورزشگاه شهید لشکری شهر جاسک اقدامی نکنند موضوع را به تهران انعکاس خواهم داد. آیا فرزندان مسولین استان و حتی تهران حاضر هستند در زمین بی کیفیت و از بین رفته مثل جاسک بازی کنند. بنده حرفی ندارم ما را شرمنده جوانان نکنید حق جوانان جاسک بیشتر است و داشتن یک چمن با کیفیت حق جوانان فوتبالیست جاسکی می‌باشد. وی از استاندار،  فرماندار و امام جمعه در خواست کرد به این موضوع ورود کنند.

  رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک

رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک

  رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها